دازگاره زادگاه عارف واصل و استاد کامل علی اکبر خانجانی

Iran / Semnan /

با سلام
دازگاره زادگاه جناب عارف واصل و استاد کامل آقای دکتر علی اکبر خانجانی میباشد.
مولف بیش از 200 کتاب و 2000 مقاله در موضوعات عرفان و انسان و خدا و آخرالزمان می باشد
سایت اصلی جناب استاد بنام بنیاد نشر آثار استاد خانجانی به آدرس زیر می باشد
www.khanjany.net
سایت دیگر نیز جهت دانلود کتابهای ایشان بنام زندگینامه ماورای طبیعی استاد علی اکبر خانجانی به آدرس زیر می باشد
sites.google.com/site/arefevasel/


بیوگرافی استاد خانجانی
زندگینامه استاد خانجانی به قلم خود استاد:
من علی اکبر خانجانی متولد ١٣٣٤ در سنگسر (مھدیشھر) از استان سمنان و از خانواده ای روستایی-عشایری که پیرو دین اسلام و عاشق علی (ع) و آل اوست می باشم .
تحصیلات ابتدایی را در زادگاھم و دبیرستان را در شیراز و تھران و تحصیلات دانشگاھی را در آمریکا وآلمان سپری نمودم .
پروردگارم مرا از کودکی با خودش آشنا نمود و ھدایتم فرمود. بنابراین از تحصیلات مدرسه ای جز سیر وسلوک در آفاق و تماشای خلایق چیزی نصیبم نشد. چیزی از جنس علم حقیقی در آن مراکز نیافتم و بلکه آن مراکز را کانونھای جھل مرکب یافتم. ھر چند که حدود ده سال از عمرم را در علوم انسانی و تربیتی و درمانی صرف نمودم ولی جز لا اله ندیدم و لذا پشتوانه محکمی برای الاالله گردید که در معرفت نفس و سیر وسلوک الی الله نصیبم گشت و از اھالی دین و قرآن و عرفان شدم و حکمت الھی را بحد نیازم یافتم و بخدمت خلایق گماردم که البته در این خدمت جز عداوت نصیبم نگشت که از غایت محبت پروردگارم بود که مرا بسوی توحیدش رھنمون فرمود .
خلاصه اینکه ھیچ کتاب و مدرسه و استادی مرا نیاموخت و ھر چه یافتم از سر دولت دین محمد(ص) و عشق علی (ع) و نفس مسیحایی و حکمت قرآنی و از کار الھی بوده است و عرفان مولانایی . ولی ھمه اینھا اجر عشق من بخدمت مردمان است از جانب پروردگار عالمیان. و اما علاوه بر این از خلایق و توده ھای رنج کشیده و دردمند این مرز بوم چیزھا آموختم که در ھیچ مذھب و مکتبی نبود.ھمه آنھا پیر و مراد من ھستند .
اما یک نفر دیگر بود که در سر آغاز جوانی ام با مرگش مرا زنده ساخت و در تمام عمرم با وی محشور بوده ام و یار غار من است و او دکتر علی شریعتی است که انسانی زیباتر از او ندیده ام.
بزرگترین مکاشفه من در قلمرو واقعیت ، قیامت بوده است و بدینگونه است که در خدمت شمایم و از آن دم می زنم .

دانلود کتاب "زندگینامه ماوراء طبیعی من" اثر استاد خانجانی
drive.google.com/file/d/0B1Zjn8c8X2joaXUxbGpkNzdsNkU/vi...

گزیده ای از کتاب : سرگذشت روح من
مجموعه آثارم، دانشگاهي است كه در آن تعليم يافته ام كه خداوند با من سخن گفته است. و اينك اين دانشگاه را در اختيار همگان قرار داده ام كه هر كسي به اندازه ي نيازش در آن تحصيل كند. كتابهاي من مؤثرترين آثاري هستند كه در اين دوران نوشته شده اند و كسي صفحه اي از اين آثار را مطالعه نكرده است مگر اينكه زير و رو گشته است و دچار انقلاب روح و انديشه و عمل گرديده است. مجموعه آثارم دانشگاه انقلاب دل و ذهن و دين است. آنچه كه در اين دانشگاه تعليم داده ميشود فهميدن و احساس كردن و شنيدن و لمس كردن و زيستن و وجود يافتن و دگر شدن است بسوي حق. به بيان ديگر همه ي فارغ التحصيلان اين دانشگاه بر من و حيات و هستي و روح و دل و جان من وارد ميشوند و اين همان واقعه ي صلاة است. اين دانشگاه عبوديت است. و هر كه بر من وارد شود بر خداوند وارد شده است. و اين مكتب تعليم و تربيت ويژه ي من است. اين دانشگاه عرفاني من است. و همه با ورود بر آثارم عارف ميشوند خواه و ناخواه. و اينان سربازان امام زمانند و تشكيل دهندگان جامعه ي واحد الهي بر زمين. سرگذشت روح من صفحه 13 بند 71
شهرهای نزدیک:
  35°54'31"N   53°25'58"E :مختصات

نظرات

  • سایت‌های دیگر برای دانلود اثر ایشان: www.khanjany.net https://sites.google.com/site/aliakbarkhanjany/
  • سلام چطور می تونم از نزدیک استاد علی اکبر خانجانی رو ببینم من ساکن شاهرود هستم ایشون ساکن کجا هستن و باید کجا برای ملاقات حضوری بریم ؟؟
  • پیامی حیاتی از استاد علی اکبر خانجانی برای تنها راه نجات ایران و ایرانی و اسلام محمدی و رهایی از بحران امروزه ملت و دولت ایران بایستی شبانه روز آیةالکرسی را تفسیر و تأویل کنند اگر براستی می‌خواهند که این کشور را از سراشیبی سقوط در انواع تباهی برهانند یعنی این معنا را: «هیچ اجباری در دین نیست و این مرز بین رشد و تباهی است و...!» و بیهوده نیست که رسول اکرم(ص) این آیه را قلب قرآن خوانده است یعنی رهایی از نماز و روزه اجباری، حجاب اجباری، اعتقادات اجباری، شعارهای اجباری و سیاست های اجباری که همه به اسم اسلام و مذهب شیعه تقدیس شده است و لذا کشور را در بحران‌ها و مفاسدی غرق کرده که در تاریخ ایران و جهان بی سابقه است و می رود که عنقریب تمامیت انقلاب و دین و دنیای مردم را نابود سازد. پس بیاییم بر قلب این بحران‌ها راه یابیم تا راه حلی قلبی پیدا کنیم از کتاب نزول و عروج روح اثر استاد خانجانی سایت www.khanjany.net تلگرام t.me/khanjanyaliakbar اینستاگرام www.instagram.com/khanjanyaliakbar
  • www.khanjany.com
  •  32 کیلومتر
  •  86 کیلومتر
  •  86 کیلومتر
  •  120 کیلومتر
  •  153 کیلومتر
  •  212 کیلومتر
  •  233 کیلومتر
  •  242 کیلومتر
  •  248 کیلومتر
  •  271 کیلومتر
این عنوان آخرین بار تغییر یافته در 8 سال پیش