Wikimapia forum / User forums in other languages / Dutch - Nederlands / ElburgHello, guest You may login or register here. level 0 exp 0  
 Elburg
jeroenpater
Places: 203
Userlevel: -2
15 years ago 0 
Elburg ligt helemaal in het water als je naar de kaart kijkt, hoe kan dat?>
PA3DSS
Places: 6802
15 years ago 0 
bij mij niet hoor ;-)
nukehugger
Places: 732
15 years ago 0 
Als je de mode "landkaart" gebruikt, ligt inderdaad het water niet op de juiste plek. Dit komt vaker voor. Ik geloof dat dit komt doordat bij de eerste opzet van wikimapia (maar daar kunnen gebruikers die langer bezig zijn misschien een beter antwoord op geven), er een grove indeling tussen water en land is gemaakt, waarbij de grenzen tussen water en land heel globaal zijn aangegeven. Het was een tijdje geleden nog mogelijk om delen "water" en delen "land" toe te voegen, maar dat kan (ik?) nu niet meer. Je kan natuurlijk wel een plaats aanmaken en daarmee het water bedekken om dit te corrigeren.

Op <!-- m --><a class="postlink" href="www.wikimapia.org/#lat=53.0606121&;lon=5.3777218&z=14&l=26&m=w&show=/17247148/Noardwaard">www.wikimapia.org/#lat=53.060612 ... Noardwaard<!-- m -->
zie je ook een voorbeeld, waar de "Noardwaard" (land) al nauwkeurig getekend is, maar er is nog een deel van het land te zien, zoals dat in eerste instantie getekend was. Daar moet nog een stuk water overheen komen.