هتل بین المللی قصر طلایی (GOLDEN GHASR INTERNATIONAL HOTEL) (مشهد)

Iran / Khorasan / Mashhad / مشهد / امام رضا

هتل بین المللی مجلل قصر طلائی ، دومین هتل از گروه هتلهای بین المللی قصر می باشد و بزرگترین هتل ایران و بزرگترین و مرتفع ترین ساختمان شهر مقدس مشهد می باشد که توسط بنیان گذار گروه هتلهای بین المللی قصر و پدر صنعت هتلداری ایران ، "مرحوم محمود سزاوار" و فرزند ایشان " امیر سزاوار " در سال 1387 پایه گذاری ، طراحی و عملیات اجرایی آن شروع گردید .هتل بین المللی مجلل قصر طلائی با بهره گیری از هنر معماری منحصربه فرد و توانایی و طراحی چشمگیر مرحوم سزاوار و با استفاده از تجربه بسیار ایشان در امر هتلداری در سطح بین المللی و بر اساس استانداردهای روز دنیا طراحی شده و اجرا شده و سرانجام با توکل به خداوند منان در روز عید سعید فطر در تاریخ 19/06/1389 افتتاح گردید .

با توجه به اینکه یکی از فاکتورهای اصلی برای سفر ، اقامت در مکانی است که اصلی ترین شاخصه آن تامین آسایش افراد در طول سفر می باشد ، هتل بین المللی پنج ستاره قصر طلائی با احترام به حقوق مهمانان ، آسایش و امکانات را برای عزیزان به ارمغان آورده و با توجه به اصالت کهن ایران اسلامی در امر مهمان نوازی ، توانسته است به خوبی در رسیدن به این مهم گام برداشته و رضایت خاطر عزیزان را در طول مدت اقامت شان در شهر مقدس مشهد جلب نماید .

این هتل به جهت داشتن فضای مطلوب ، کیفیت برتر و رعایت استانداردهای بین المللی روز دنیا در قسمت های مختلف ، عنوان تنها و برترین هتل در ایران عزیزمان را به خود اختصاص داده است . هتل بین المللی مجلل قصر طلائی با مساحتی بالغ بر پنج هزار متر مربع و بیست طبقه که دارای پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات می باشد ، احداث گردیده و از بهترین سازه های معماری برخوردار می باشد . در طبقات مختف هتل ، تنوع بسیاری در سیستم اتاق ها وجود داشته و همین امر انتخاب را برای مسافران آسان می نماید . اتاق های سینگل ، دبل ، سوئیت ، کانکت ، پرنسس روم ، آپارتمان رویال پرزیدنت در مدت اقامت عزیزان ، خاطره ای وصف نشدنی را خلق می نماید و تصویر دل نواز حرم شمس الشموس حضرت رضا (ع) از پنجره های هتل از دید هیچ بیننده ای پوشیده نیست .

بخش هایی از قبیل بانک ، صرافی ، واحدهای تجاری ، تشریفات ، آژانس مسافرتی ، سالن همایش و سمینار ، سالن آمفی تئاتر ، بیزینس سنتر ، مجموعه های ورزشی ، استخر و سونا ، انفورماتیک ، سالن زیبایی و تعداد 5 رستوران و کافی شاپ با تنوع بسیار و معماری چشم نواز آماده ارائه خدمات در بالاترین سطح کیفیت به مهمانان می باشند . وجود سالن های سمینار همایش و آمفی تئاتر با پیشرفته ترین سیستم صوتی و تصویری در این هتل ، بهترین انتخاب تجار و بازرگانان محترم جهت برگزاری مراسم و همایش های مجلل خواهد بود .

محیط آرام و فضایی دلپذیر در این قصر زیبا ، مصداق کتمان نشدنی این هتل بوده که برای مهمانان ، زائرین بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا ، تجار و ... خاطره ای فراموش نشدنی و ماندگار بر جای خواهد گذاشت .
جهت رزرو هتل تماس حاصل فرمائید 09151105825-09367479811
شهرهای نزدیک:
  36°16'19"N   59°36'10"E :مختصات

نظرات

  • یک بار برای همیشه عمر کافی که دیگر این هتل را انتخاب ننمایید!!!!!!!
  • هتل مجلل قصر طلایی مشهد - سامانه رزرواسیون مهر , جهت مشاهده اطلاعات بیشتر به لینک http://www.egardesh.com/hotels/view/96 و رزرو هتل به سایت www.egardesh.com مراجعه نمایید .
  •  33 کیلومتر
  •  177 کیلومتر
  •  225 کیلومتر
  •  248 کیلومتر
  •  250 کیلومتر
  •  375 کیلومتر
  •  469 کیلومتر
  •  650 کیلومتر
  •  669 کیلومتر
  •  738 کیلومتر
این عنوان آخرین بار تغییر یافته در 10 سال پیش