Polytechnical University of Kabul (Kabul)

Afghanistan / Kabul / Kabul
 university  Add category

Kabul Polytechnic is a university located in Kabul, Afghanistan and was established in 1963 in Karte Mamourin area beside the Intercontinental Hotel. The university has three faculties with 19 sub-departments, including 11 professional and 8 general subject departments.

In June 2002, the first government of Afghanistan was formed by the Loya Jirga which took place at a tent on the campus of the Polytechnical University. The tent was especially built for housing the gathering of the 1500 representatives.
Nearby cities:
Coordinates:   34°32'9"N   69°7'16"E

Comments

  • سلام جدیداً نام انیستوت پولی تخنیک کابل که تحت نظر وزارت تحصیلات خالی دولت جمهوری اسلامی افغانستان قرار دارد به دانشگاه پلی تکنیک کابل تغییر نام پیدا کرده است و این به علت کمک های موسسات بین المللی به این پوهنتون بود که شاید با تغییر نام این موسسه عالی بتوان عامل سرازیر شدن کمک های مالی به این پوهنتون شد در حالی که هیچ تغییری در بهبودی این پوهنتون حتی با تغییر نامش پدیدار نشد و این تغییر تا روز قیامت نمی آید جز این که اعضای این موسسه عالی که تنها پوهنتون در پرورش انجینیران افغانستان است به اصلاح خویش بپردازند که از جمله رئیس محترم و ریش سفیدان این پوهنتون می باشند که به خاطر از دست ندادن یک تعداد امتیازاتی که دولت به ناحق به آنها داده از جمله خانه شخصی، چوکی هایشان را به سختی چسبیده اند و رها نمی کنند و هیچ گامی در پیش رفت این موسسه عالی نیز انجام نمی دهند. با تشکر از شما جمعی از محصلین خون جگر پوهنتون پولی تکنیک کابل یا همان انیستوت پولی تخنیک سابق
This article was last modified 12 years ago